یامن فی عفوه یطمع الخاطعون
نوشته شده توسط : امیدوار

آی خدایی که توی بخششت گنه کارا طمع میکنن

من میترسم ،از اینکه تو رو نداشته باشم ، میترسم از اینکه توی قلبم چیزی غیر از تو قرار بگیره ، میترسم از اینکه کاری کنم که افسارمو دست خودم بدی ،میترسم از اینکه به چیزی غیر از تو فکر کنم ، میترسم از اینکه نا بجا بترسم .

من از جهنم نمیترسم ، از بی آبرو شدن نمیترسم ، از عذاب نمیترسم ، از گناهام نمیترسم ، از قهرت نمیترسم

از این میترسم که وقت مردن تو رو نداشته باشم





:: بازدید از این مطلب : 946
تاریخ انتشار : 17 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
رها در تاریخ : 1391/6/12/0 - - گفته است :
خدایا خودت دستمون و بگیر! ما جز تو کسی را نداریم. :-

/weblog/file/img/m.jpg
نازى در تاریخ : 1389/9/19/5 - - گفته است :
از خدا قشنك مينويسى. به كارت ادامه كه هركسى نميتونه اينطور مخلص باشه

/weblog/file/img/m.jpg
اجی کوچیکه در تاریخ : 1389/8/22/6 - - گفته است :
سلام داداش .اپم .نمیخوای بیای؟

/weblog/file/img/m.jpg
اجی کوچیکه در تاریخ : 1389/8/19/3 - - گفته است :
خدا یا میتر سم از این که نگاهت را از من رد کنی میترسم از این که مرا در برزخ غربت و تاریک و سیاهیه نبودت رها کنی می ترسم از این که تو را گم کنم میترسم از این که تو خالقم مرا به بندگیت قول نداشنته باشی می ترسم خدا خداوندم با نگاهت به من امید میدهی من در این تاریکی به دنبال تو هستم یاریم کن.....

/weblog/file/img/m.jpg
مهدیه در تاریخ : 1389/8/17/1 - - گفته است :
خوشا بحال کسی که عصیان او آمرزیده شد و گناه وی مستور گردید . خوشابحال کسی که خداوند به وی جرمی در حساب نیاورد و در روح او حیله ای نمی باشد .


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: